Szanowni Goście,
Czując się odpowiedzialni za Państwa bezpieczeństwo, zdrowie i komfort podczas pobytu w naszym hotelu oraz dbając o bezpieczeństwo naszych pracowników wprowadziliśmy dodatkowe procedury i środki prewencyjne, dotyczące utrzymania szczególnej higieny i czystości w hotelu, mających na celu zminimalizowanie zagrożeń COVID-19. Procedury są na bieżąco aktualizowane w oparciu o zalecenia WHO, sanepidu i systematycznie kontrolowane przez kadrę managerską. Dołożymy wszelkich starań, by pobyt w naszym hotelu był bezpieczny, spokojny i pozostawił pozytywne wrażenia.
RECEPCJA
- Możliwość mierzenia temperatury bezdotykowym termometrem przy wejściu Gościa do hotelu. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych recepcja uniemożliwia przyjęcie Gościa do hotelu, procedura może być powtórzona, o czym decyduje pracownik hotelu.
- W przypadku pojawienia się Gościa w Hotelu z objawami choroby, Hotel zastrzega sobie prawo do nie zameldowania z zachowaniem zadatku.
- Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek, rękawiczek.
- Ograniczenie ilości Gości przy ladzie recepcyjnej - maksymalnie 2 Gości (ewentualnie rodzina 2 plus 2).
- Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, wózka, poręczy, terminali, kart pokojowych, kanap, foteli, itp. w lobby hotelu.
- Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce - minimum 2 metry.
- Ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym.
- Informowanie Gości o wprowadzonych procedurach obowiązujących w hotelu.
- Wprowadzenie nowych godzin doby hotelowej 16:00 - 11:00.
- Wprowadzenie bezwzględnego zakazu przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.
RESTAURACJA
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu do restauracji.
- Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami i krzesłami w restauracji hotelowej.
- Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, porcelany, tac, karty menu, itp., wymiana obrusów, wyparzanie sztućców po każdym Gościu.
- Stosowanie przez pracowników restauracji maseczek oraz rękawiczek.
- Przyjmowanie wcześniejsze rezerwacji lub indywidualne ustalanie godzin obsługi poszczególnych Gości.
- Wprowadzenie nowych godzin serwowania śniadań: 7:30 - 11:00.
- Wyznaczanie stolików przez obsługę kelnerską.
- Wydawanie śniadań na trzy zmiany 7:30-8:30 ;8:45-9:45; 10:00-11:00 , w przypadku, gdy ilość Gości na obiekcie będzie wyższa niż 20.
- Serwowanie śniadań przez obsługę kelnerską do stolika.
POKÓJ HOTELOWY
- Obowiązkowe dezynfekcja każdego opuszczanego przez Gościa pokoju przed przyjęciem kolejnego, oraz na prośbę Gości, podczas pobytu w hotelu po uprzednim ustaleniu godzin w jakich pokój będzie dostępny.
- Zwiększona częstotliwość dezynfekcji urządzeń, mebli, klamek, armatury, poręczy, pilotów tv, telefonów, czajników, mini barów i innych urządzeń będących w pokoju oraz wietrzenie pokoju hotelowego.
- Wietrzenie pokoi, prosi się o pozostawienie uchylonych okien przez Gości hotelowych.
- Wprowadzenie zmian w zakresie usługi sprzątania: Po przyjeździe do hotelu Goście otrzymują w pokoju dwa worki: jeden na zabrudzone ręczniki i jeden na śmieci. Kiedy ręczniki muszą zostać wyprane, a śmieci muszą zostać usunięte, Goście proszeni są o umieszczenie worków w pobliżu wejść do ich pokoi i skontaktowanie się z personelem sprzątającym, który odbiera torby bez wchodzenia do pokoi.
- Sprzątanie pokoi podczas pobytów odbywa się na życzenie tylko podczas dłuższej nieobecności Gościa w pokoju.
- Wprowadzenie bezwzględnego zakazu przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi.
POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym, restauracji, na każdym piętrze hotelu.
- Szczegółowa dezynfekcja raz na dobę pomieszczeń wspólnych: ogólnodostępne hole , sale konferencyjne.
- Regularna dezynfekcja toalet w hotelu.
- Regularna dezynfekcja wind hotelowych.
- Sala zabaw dla dzieci oraz stół do bilarda dla Państwa bezpieczeństwa wyłączone są z użytkowania do odwołania.
PRACOWNICY
- Przestrzeganie pracy w maseczkach, rękawiczkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gośćmi.
- Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
- Mierzenie temperatury bezdotykowym termometrem przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu hotelu, szatniach.
- Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
- Przebywanie w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i/lub zachowanie bezpiecznej odległości.